هستی جونهستی جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

هستی بهترین هدیه هستی

تولد مامان هدی 26 دی 1392

1392/11/8 14:25
796 بازدید
اشتراک گذاری

26دی ماه تولد مامان هدی ست . یک سال دیگه هم اومد و به سرعت برق و باد رفت ، البته با کلی خاطره خوب و قشنگ از بزرگ شدن عزیز دلمون هستی جون در کنار مامان و بابا . خدای عزیز و مهربونم  ...

26دی ماه تولد مامان هدی ست . یک سال دیگه هم اومد و به سرعت برق و باد رفت ، البته با کلی خاطره خوب و قشنگ از بزرگ شدن عزیز دلمون هستی جون در کنار مامان و بابا . خدای عزیز و مهربونم  هزاران بار ازت متشکرم به خاطر همه خوبی ها و قشنگیهای زندگی که به من لطف کردی ، خدای خوبم ، ممنون از این همه لطفی که به من داری به خاطر نعمت بزرگ و لذت بخش مادر شدن ، نعمت فرزند خوب و سالم داشتن ، نعمت همسر و خانواده خوب و مهربون داشتن و به خاطر همه موفقیتهایم که رسیدن بهشون رو مدیون تو هستم. خدای من ازت بی نهایت متشکرم و بی نهایت دوستت دارم چون حضورت را در کنارم لحظه به لحظه حس می کنم، موقع حرف زدن های قشنگ دخترم ، موقع شیرین زبونیهای زیبای عزیزم ، موقع خندیدنهاش و حتی شیطنت هاش در کنار بابا مسعود مهربون و به یاد همه عزیزانمون خانوادهامون ... پس خدای مهربون ما رو حتی لحظه ای تنها نگذار و فراموش نکن ... 

جشن تولد سه نفرمون با کیکی که هستی جون و بابا مسعود تهیه و مامان رو غافلگیر کردن

رستوران مهمون مامان هدی برای تشکر از هستی جون و بابا از جشن تولد و هدیه هاشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)